y u n i

Daily Life : Fangirling, Home Gardening, Cooking, storytelling and All Random Posting. Eeeeverything!

Hello World, Helloooo~ my Emoji :3


kkkkkkk 1st post ku,, aku mau nyapa Taka duluuu,,,

HALLOO TAKA, Konichiwa …

hahahhahha, ini buat nampung emot ku aja deh :

 

My Fav gif Emoji from various site :

 

My Fav bias Gif :

siippppppp,,, ada yang bingung cara bikin nya? ask me please, free hugs for asker  kkkkkk

Advertisements

2 comments on “Hello World, Helloooo~ my Emoji :3

  1. giyuni96
    September 13, 2012

    ehhhh harus nya komentar diatas ini aku delete,,tapi gak papa daripada gak ada yang kome 😛

  2. Mr WordPress
    September 13, 2012

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Your Thoughts?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on September 13, 2012 by in FAMILY'S.

ARCHIVES BLOG

CATEGORIES POST

  • 51,437 hits

Via Instagram

Ikut mudik ... Mudik ... Jam segini dah melalang buana dan akan kembali lagi ke Depok. 😴 Gak kebagian tempat. Karena telat trus luberrr. Kebagian dikit doang abis itu jajan 😂 Buat sarapan yang tertunda dan makan siang yang kecepetan. Brunch ya namanya ... Hellahh gayaak! #homecooking #simplerecipe Adiknya juga sedang berbunga 😆

#homegardening Cikin Wing lovers.

Menurut voting enaknya di ayam krispi trus disalut saus pedas. Tapi ntar sibayik gak bisa ikutan makan. Voting lagi, akhirnya disemur aja 😂 Tanpa sambel, mereka hanya potongan buah.

#surganyaemak2 Hanya kelapa sangrai. Nyangrainya pun ogah2an. Klo orang batak pake cara ditumbuk ya saya ngeblender aja. Judulnya sama kok, buat kuah rendang 😂

#ntahapahashtagyangtepat
Follow y u n i on WordPress.com
%d bloggers like this: